Vraag 8 vraagt om aanschaffingsbedrag, vraag 10 om juiste kennis afschrijvingsformule. Vereist verschillende kennis ook al gebruik je in beide gevallen (A+I). Daarom 2x fout indien geen installatiekosten. Het is wat het is
Ik blijf de redenatie lastig vinden, maar ga mee met wat de meerderheid vindt/wat in het Vecon-verslag komt te staan (hopelijk wordt dit ook besproken).
Als de vroegboekkorting wel in de berekening is meegenomen door de leerling maar niet afzonderlijk expliciet benoemd is in het antwoord dan kan een leerlingen niet de 2p krijgen, terwijl de berekening verder prima op orde is? Begrijp ik dit nu correct. Dat zou ik wel heel vreemd vinden.
Als de vroegboekkorting wel in de berekening is meegenomen door de leerling maar niet afzonderlijk expliciet benoemd is in het antwoord dan kan een leerlingen niet de 2p krijgen, terwijl de berekening verder prima op orde is? Begrijp ik dit nu correct. Dat zou ik wel heel vreemd vinden.
Ik heb het ander gelezen. Als ze uitkomen op €80.750 kun je gewoon 2 punten toekennen (immers ze berekenen de omzet en de vroegboekkorting beide goed uit alleen in één keer en niet gesplitst). Komen ze op een ander getal uit omdat ze ergens een fout maken, zou je nog 1 punt kunnen toekennen als ze wel de omzet juist hebben of 1 punt als ze alleen de vroegboekkorting juist hebben.