Meldingen
Alles wissen

Vraag 18

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reactions
278 Bekeken
(@theo-vecon)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 maanden geleden
Topic starter  

Vakinhoudelijk discussie

Citeren
(@Anoniem)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Veel leerlingen schrijven op -

De telefoon is duurzaam, omdat hij langer meegaat... - 0 punten, noodzakelijk is het te vermelden dat er daardoor minder productie nodig is.

of

Onderdelen kunnen vervangen worden - 0 punten, noodzakelijk is het te vermelden om dit te vergelijken met andere producten.

Is dit te streng?

BeantwoordenCiteren
(@pddhofstadlyceum-nl)
Lid

Ik twijfel hier ook over. De woordvoerder heeft het over een groter marktaandeel, dus in relatie tot andere aanbieders. Ook in het CV wordt in beide voorbeeldantwoorden een vergelijk gemaakt met telefoons van andere aanbieders. Het zou fijn zijn als hier in de handreiking duidelijkheid over kan komen. 

BeantwoordenCiteren
(@bejfc-nl)
Lid

Geplaatst door: @pddhofstadlyceum-nl

Ik twijfel hier ook over. De woordvoerder heeft het over een groter marktaandeel, dus in relatie tot andere aanbieders. Ook in het CV wordt in beide voorbeeldantwoorden een vergelijk gemaakt met telefoons van andere aanbieders. Het zou fijn zijn als hier in de handreiking duidelijkheid over kan komen. 

Ik vind dit wel wat streng, maar laten we ons maar aan het CV en het Veconverslag houden. Dat bevordert een eenduidige correctie.

BeantwoordenCiteren
(@bejfc-nl)
Lid

Als een leerling alleen vermeldt dat de levensduur langer is dan die van de concurrent, en niet vermeldt dat er dan minder telefoons hoeven te worden geproduceerd (of vernieuwd of verkocht), heb ik 0 punten gegeven. 

BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden

@bejfc-nl dat vind ik te streng. langere levensduur zorgt voor minder productie zo logisch dat dit geen toelichting behoeft.

BeantwoordenCiteren

Laat een antwoord achter

Auteursnaam

Auteur e-mailadres

Titel *

De maximale toegestane bestandsgrootte is 10MB

Voorbeeld Revisies van 0 Opgeslagen