Vakinhoudelijke discussie
Er zijn leerlingen die bij beide afschrijvingskosten vergeten x40 te doen. Kunnen we dat zien als een identieke fout binnen de vraag en dus maar 1x -1punt?
Dat heb ik nu wel gedaan. Hoop dat er iets over gezegd wordt in de vergadering.
Ik zie het ook als identieke fout
dit lijkt me inderdaad een identieke fout binnen de vraag, dus slechts 1x aanrekenen
Bij berekening interestkosten kan ook een doorwerkfout van vraag 9 ontstaan.
wat doe je als een leerling niet het (foutieve antw) van vraag 10 meeneemt in onderdeel schoonmaakkosten maar zelf weer aan het rekenen slaat (vraag 10 opnieuw doet) en wederom een ander verkeerd antw op vraag 10 heeft en dan verder wel x 26 en x 25 doet....
wat doe je als een leerling niet het (foutieve antw) van vraag 10 meeneemt in onderdeel schoonmaakkosten maar zelf weer aan het rekenen slaat (vraag 10 opnieuw doet) en wederom een ander verkeerd antw op vraag 10 heeft en dan verder wel x 26 en x 25 doet....
dat is helaas dan weer fout.
Ik neem aan dat als leerlingen bij beide afschrijvingskosten btw meerekenen dit ook als identieke fout gezien mag worden?
In de uitwerkbijlage staat dat leerlingen de verwachte bijdrage aan het resultaat over 2023 moeten berekenen. Maar dat moet denk ik 2025 zijn. Verwarrend
Hoort bij vraag 13