Meldingen
Alles wissen

Vraag 3

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
368 Bekeken
(@theo-vecon)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 maanden geleden
Topic starter  

Vakinhoudelijke discussie

Citeren
(@Anoniem)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Nou, daar zijn de leerlingen dus massaal ingestonken; ze gaan zowat allemaal voor de 0,50. Ik vond de vraag ook wel verwarrend gesteld. Beter anders en scherper geformuleerd, bijv. Bereken (in euro's) wat het effect is op het resultaat per aandeel nu het aantal geplaatste aandelen in 2022 tov 2021 gedaald is. 

Overigens lekker slordig ook: 'bereken met hoeveel eurocent' en het antwoord is gewoon €0.10... Dat ga ik dus ook niet fout rekenen.

BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast

Nou, daar zijn de leerlingen dus massaal ingestonken; ze gaan zowat allemaal voor de 0,50. Ik vond de vraag ook wel verwarrend gesteld. Beter anders en scherper geformuleerd, bijv. Bereken (in euro's) wat het effect is op het resultaat per aandeel nu het aantal geplaatste aandelen in 2022 tov 2021 gedaald is. 

Overigens lekker slordig ook: 'bereken met hoeveel eurocent' en het antwoord is gewoon €0.10... Dat ga ik dus ook niet fout rekenen.

Heel herkenbaar.. nou is het op basis van het puntenaantal opzich wel te bedenken dat die som wat te simpel is. 

tikt in ieder geval al een groot aantal puntjes weg bij nagenoeg alle leerlingen 😭

BeantwoordenCiteren
(@Arlette)
Gast

Wat doen jullie met lln die wel 1.020 hebben berekend, maar daar geen miljoen achter zetten. Vervolgens gebruiken ze dit niet meer in de berekening op een manier die die factor fout compenseert (of zelfs helemaal niet meer). Kennen jullie dan wel de 1e deelscore toe?

BeantwoordenCiteren
 Matt
(@matt)
Lid
Deelgenomen: 3 maanden geleden

Wat doen jullie met lln die wel 1.020 hebben berekend, maar daar geen miljoen achter zetten. Vervolgens gebruiken ze dit niet meer in de berekening op een manier die die factor fout compenseert (of zelfs helemaal niet meer). Kennen jullie dan wel de 1e deelscore toe?

Conform verslag heb ik die toegekend: er staat dat dit niet aangerekend hoeft te worden, tenzij er daarna ineens in andere eenheden gewerkt wordt. Als er niet verder wordt gerekend, dan reken je dit al aan door deelscore 2 niet toe te kennen. Deelscore 1 kan dan prima blijven staan.

Dit bericht is gewijzigd 2 maanden geleden door Matt

BeantwoordenCiteren

Laat een antwoord achter

Auteursnaam

Auteur e-mailadres

Titel *

De maximale toegestane bestandsgrootte is 10MB

Voorbeeld Revisies van 0 Opgeslagen