Meldingen
Alles wissen

Vraag 28

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
336 Bekeken
(@theo-vecon)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 maanden geleden
Topic starter  

Vakinhoudelijke discussie

Citeren
(@markvandendijkhotmail-com)
Lid

Als een leerling in het antwoord bij 27 al heeft beredeneerd dat AI er voor zorgt dat lage risico's een lage premie betekent, moet dit dan in vraag 28 per se nogmaals genoemd worden? Volgens cv wel, maar ik kan wel begrijpen dat de leerling hier doorberedeneerd met in gedachte een deel van het antwoord op vraag 27. 

BeantwoordenCiteren
 Mark
(@Mark)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Geplaatst door: @markvandendijkhotmail-com

Als een leerling in het antwoord bij 27 al heeft beredeneerd dat AI er voor zorgt dat lage risico's een lage premie betekent, moet dit dan in vraag 28 per se nogmaals genoemd worden? Volgens cv wel, maar ik kan wel begrijpen dat de leerling hier doorberedeneerd met in gedachte een deel van het antwoord op vraag 27. 

Hier ontstaat inderdaad een risico van een identieke fout (geen doorwerkfout).

Of een wat laconieke houding van een leerling die denkt 't allemaal al wel een keer opgeschreven te hebben 🙁

BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast

ik begrijp de reactie van het CvTE niet. lagere premies voor goede risico's betekent toch automatisch hogere premies voor slechte risico's . Of zie ik dan iets over het hoofd? 

BeantwoordenCiteren
(@Bas Jacobs)
Gast

Geplaatst door: @markvandendijkhotmail-com

heel herkenbaar, maar is andere vraag, dus behalve als ze verwijzen naar vraag 27. kan je denk ik niet het punt geven, maar voelt zeker wrang want zullen best wat leerlingen denken, het verhaal met laag risico laag premie heb ik al eerder geantwoord, zal dus we niet hier het antwoord zijn. 

BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast

ik begrijp de reactie van het CvTE niet. lagere premies voor goede risico's betekent toch automatisch hogere premies voor slechte risico's . Of zie ik dan iets over het hoofd? 

Ik begrijp die reactie ook niet maar ik begrijp sowieso niet waarom men hier een vraag over gaat stellen. Op deze manier is het eigenlijk niet meer te doen. Het is sowieso alleen maar een voorbeeld van een juist antwoord. 

BeantwoordenCiteren

Laat een antwoord achter

Auteursnaam

Auteur e-mailadres

Titel *

De maximale toegestane bestandsgrootte is 10MB

Voorbeeld Revisies van 0 Opgeslagen