Meldingen
Alles wissen

Vraag 13

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
239 Bekeken
(@theo-vecon)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 maanden geleden
Topic starter  

Vakinhoudelijke discussie

Citeren
(@Chris Geerdink)
Gast

Leerlingen kunnen de GCK ook berekenen (30 / 60 = 0,50) en een rechthoekje tekenen van 3 euro tot 2,50, of van 0 tot 0,50 op de y-as, tot Q=60 op de x-as. Zelfde gebied, alleen op een andere plek getekend

BeantwoordenCiteren
(@Guido Kool)
Gast

In de vraag staat: "bij een verkoopprijs van €3 per ijsje". Een ander gebied kan mi niet.

BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden

de drie meest voorkomende goede antwoorden zijn het rechthoekje tekenen tussen GTK en GVK bij een Q van 60,

de parallellogram tussen GTK en GVK bij een q van 60 waarbij de GVK de onderste zijde van de parallellogram vormt en als derde het rechthoekje tekenen tussen 0 en 2,5 op de Y-as. 

Ik zou zelf de voorkeur geven aan de laatste maar het CV heeft gekozen voor de eerste. 

Het is verder om het even zolang de oppervlakte maar klopt. 

BeantwoordenCiteren
(@Bas Jacobs)
Gast

In de vraag staat: "bij een verkoopprijs van €3 per ijsje". Een ander gebied kan mi niet.

volgens mij bepaald de zin, bij een verkoopprijs van €3 per ijsje alleen de hoeveelheid (lengte) waarmee we arceren op 60, en zouden alle hoogtes van 50 cent (2 en half vakje) met een lengte van 60 juist gerekend moeten worden. benieuwd wat vecon hiervan vind. wacht dat denk ik even af. 

BeantwoordenCiteren
(@maarten-faesyahoo-com)
Lid

Omdat de TCK gelijk blijft bij elke hoeveelheid pleit ik er voor alle goede arceringen van TCK goed te rekenen. De oppervlakte blijft dan gelijk, alleen de lengte en breedte verschillen. 

BeantwoordenCiteren

Laat een antwoord achter

Auteursnaam

Auteur e-mailadres

Titel *

De maximale toegestane bestandsgrootte is 10MB

Voorbeeld Revisies van 0 Opgeslagen