Meldingen
Alles wissen

Vraag 3

6 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
230 Bekeken
(@theo-vecon)
Lid Admin
Deelgenomen: 3 maanden geleden
Berichten: 170
Topic starter  

Vakinhoudelijk discussie


   
Citeren
(@Annet)
Gast
Deelgenomen: 2 maanden geleden
Berichten: 2
 

RE: Vraag 3 Wat te doen met: leerling schrijft zelf een slordige nul en ziet het zelf aan voor een zes. Hier rekent hij verder mee. Dus hij schrijft slordig 840 en rekent met 846. Mag dit goed worden gerekend?


   
BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden
Berichten: 0
 

RE: Vraag 3 Wat te doen met: leerling schrijft zelf een slordige nul en ziet het zelf aan voor een zes. Hier rekent hij verder mee. Dus hij schrijft slordig 840 en rekent met 846. Mag dit goed worden gerekend?


Dit lijkt mij onder 'rekenfout' te vallen en dit hoef je dus niet fout te rekenen.

 


   
BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden
Berichten: 0
 

Ik heb een leerling die in de uitwerking 789 schrijft i.p.v. 798 en dus ook met dat eerste getal verder rekent? Verder is de berekening helemaal goed, maar de einduitkomst dus niet. Is dit dan een rekenfout en dus een punt of toch 0 punten?


   
BeantwoordenCiteren
(@Anoniem)
Gast
Deelgenomen: 1 seconde geleden
Berichten: 0
 

Ik heb een leerling die in de uitwerking 789 schrijft i.p.v. 798 en dus ook met dat eerste getal verder rekent? Verder is de berekening helemaal goed, maar de einduitkomst dus niet. Is dit dan een rekenfout en dus een punt of toch 0 punten?

Typische rekenfout. Ik zou het punt toekennen.

 


   
BeantwoordenCiteren
(@alex ten Haaf)
Gast
Deelgenomen: 2 maanden geleden
Berichten: 3
 

Daling van -5%: wat doen we hiermee? Ik zou zeggen fout rekenen, zo wordt het een stijging van 5% namelijk


   
BeantwoordenCiteren

Laat een antwoord achter

Auteursnaam

Auteur e-mailadres

Titel *

De maximale toegestane bestandsgrootte is 10MB

Voorbeeld Revisies van 0 Opgeslagen