Vakinhoudelijk discussie
RE: Vraag 3 Wat te doen met: leerling schrijft zelf een slordige nul en ziet het zelf aan voor een zes. Hier rekent hij verder mee. Dus hij schrijft slordig 840 en rekent met 846. Mag dit goed worden gerekend?
RE: Vraag 3 Wat te doen met: leerling schrijft zelf een slordige nul en ziet het zelf aan voor een zes. Hier rekent hij verder mee. Dus hij schrijft slordig 840 en rekent met 846. Mag dit goed worden gerekend?
Ik heb een leerling die in de uitwerking 789 schrijft i.p.v. 798 en dus ook met dat eerste getal verder rekent? Verder is de berekening helemaal goed, maar de einduitkomst dus niet. Is dit dan een rekenfout en dus een punt of toch 0 punten?
Ik heb een leerling die in de uitwerking 789 schrijft i.p.v. 798 en dus ook met dat eerste getal verder rekent? Verder is de berekening helemaal goed, maar de einduitkomst dus niet. Is dit dan een rekenfout en dus een punt of toch 0 punten?
Typische rekenfout. Ik zou het punt toekennen.
Daling van -5%: wat doen we hiermee? Ik zou zeggen fout rekenen, zo wordt het een stijging van 5% namelijk